FaShionFReaks.gr
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Η Lupita Nyongo κοσμεί τις σελίδες του περιοδικού Dazed!

    Η ηθοποιός της επιτυχίας "12 χρόνια σκλάβος" Lupita Nyongo πρωταγωνιστεί στη φωτογράφιση του περιοδικού Dazed καθώς δίνει και μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης!

    Read More +
  • Τσάντες με φαντασία, Cocopops και Frosties από την Anya Hindmarch! 

    Aν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις φετινές εβδομάδες με μία λέξη αυτή είναι σίγουρα η πρωτοτυπία! Είδαμε μέχρι και αναφορές στα MacDonalds.

     

    Read More +
  • Οι καλύτερες συνεργασίες μόδας της Άνοιξης του 2014!

    Τι καλύτερο από την Άνοιξη, αλλά και τις καινούργιες συνεργασίες μόδας που φέρνει μαζί της;

     

    Read More +
> <
  • 1
  • 2
  • 3
  • All
  • Fashionquiz
  • Diy
  • Design
  • News
  • Food
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
load more hold SHIFT key to load all load all

Product of the Day

Outfits

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΤΗΣ LEVI’S®

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΤΗΣ LEVI’S® Η νέα πολυεπίπεδη καμπάνια επικοινωνίας βασίζεται στο πρωτοποριακό και αισιόδοξο πνεύμα του brand

Τον Ιούλιο του 2011 η Levi’s® προωθεί ένα ισχυρό μήνυμα αφύπνισης στον κόσμο, λανσάροντας για πρώτη φορά μια παγκόσμια κοινή πολιτική. Μέσα από μια ολοκληρωμένη εκστρατεία marketing, που περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκδηλώσεις και δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το σινεμά και τη δημιουργία φιλμ, η Levi’s® θα ενισχύσει τους δεσμούς της με τους νέους απ’ όλο τον κόσμο - από το Σαν Φρανσίσκο ως το Σάο Πάολο, από το Πεκίνο ως το Βερολίνο, από τη Μόσχα ως τη Βομβάη, καθώς και σε όλα τα άλλα μέρη της γης. Οι νέοι κρατούν στα χέρια τους το μέλλον και η Levi’s® θα βρίσκεται στο πλευρό τους, εξοπλίζοντας τους με το αυθεντικό και προοδευτικό στυλ που χαρακτηρίζει το brand!

Η σημερινή νεολαία αντικατοπτρίζει το μέλλον και είναι στο χέρι της να φτιάξει ένα καλύτερο κόσμο, από τον σημερινό. Η νέα καμπάνια της Levi’s® αποτελεί μια κραυγή – κάλεσμα, για συμμετοχή στην αναζήτηση ενός καλύτερου κόσμου.

Η νεανική αισιοδοξία και η πρωτοπορία, αποτελούν τον πυρήνα του DNA της Levi’s® και τώρα, περισσότερο από ποτέ, η εταιρεία δεσμεύεται να παρέχει στον κόσμο τόσο την έμπνευση, όσο και τα ρούχα που χρειάζονται για να προχωρήσουν μπροστά και να κάνουν τη διαφορά. Η καμπάνια, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει ανά τον κόσμο αυτόν τον Ιούλιο, υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το advertising agency Wieden+Kennedy.

Levi’s® Φθινόπωρο 2011 - Men’s and Women’s Collections Η παγκόσμια καμπάνια marketing, ξεκινά με τη υποστήριξη της συλλογής Φθινόπωρο 2011. Η ανδρική σειρά χαρακτηρίζεται από εξαιρετική δεξιοτεχνία, φροντίδα στη λεπτομέρεια και καινοτομίες στην εφαρμογή του ρούχου, τα χρώματα και τα υφάσματα. Η συλλογή αποτελεί την ενσάρκωση του αμερικανικού στυλ από το τραχύ, στο απλό, και στο ανέμελο. Τα key fits για τους άνδρες, αυτό το φθινόπωρο, ποικίλουν από slim, skinny, straight έως και tapered jeans. Η συλλογή επίσης δίνει έμφαση στα ειδικά χρώματα που προκύπτουν με την αποκλειστική καινοτομία WaterLess™, της μεθόδου η οποία προσφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα με οικολογική τεχνική. Η Levi’s® συνεχίζει να χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές που γίνονται με το χέρι, κατά τη διαδικασία του φινιρίσματος, κάνοντας το κάθε jean πραγματικά μοναδικό! Είναι πάρα πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι κανένα από τα φινιρίσματα και χρώματα της Levi’s® - τόσο για την ανδρική, όσο και για τη γυναικεία συλλογή – δεν έχει δημιουργηθεί με αμμοβολή! Η Levi Strauss & Co. έχει απαγορεύσει τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνικής! Η γυναικεία φθινοπωρινή γραμμή εξελίσσει ακόμη περισσότερο την ανατρεπτική σειρά γυναικείων jean, Levi’s® Curve ID – τα jean με την απόλυτη εφαρμογή στον κόσμο! Η συγκεκριμένη σειρά βασίζεται σε ένα πρωτοποριακό σύστημα που επικεντρώνεται στο γυναικείο σώμα και όχι στο μέγεθος. Η επίτευξη της απόλυτης εφαρμογής προέκυψε ως αποτέλεσμα μελετών που πραγματοποιήθηκαν σε 60.000 γυναικείους σωματότυπους παγκοσμίως, ενώ παράλληλα η ομάδα της Levi’s® μίλησε με αυτές τις γυναίκες και κατέγραψε τον προβληματισμό και την μη ικανοποίηση τους, σχετικά με την εύρεση του jean που θα εφάρμοζε σαν γάντι πάνω τους. Για το Φθινόπωρο του 2011 η γυναικεία συλλογή Levi’s® Curve ID θα φιλοξενήσει ένα ευρύ φάσμα από πρωτοποριακά φινιρίσματα και χρώματα, δημιουργώντας ένα αυθεντικά «επεξεργασμένο» και ευκολοφόρετο look.

F* Editorial of the Week

" Rhapsody..Bohemian Rhapsody! "

Μια περισσότερο μινιμαλιστική εκδοχή του boho από την ομάδα του FaShionFReaks.gr και όχι μόνο! "

Read More +

#Cool Stuff

  • Design
  • Music Hunt
  • Fashiongram
  • Gadgets
  • Tattoos
  • Διαγωνισμοί

Latest Videos

  • Dsquared2 Men F/W
  • Provocations Campaign Film
  • Alexander McQueen A/W 2013