Υπάρχει τελικά συνταγή για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και αν ναι πόσο απλή είναι η επίτευξη αυτού του στόχου; Οι ειδικοί δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες και χρήσιμα tips για συνήθειες πέραν της σωματικής άσκησης που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη ρουτίνα σου, έτσι ώστε να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος της κοιλιάς και έπειτα να καταφέρεις να συντηρήσεις το αποτέλεσμα αυτό, αλλάζοντας για πάντα τις διατροφικές σου συνήθειες.


Το επίπεδο των αποτελεσμάτων που θα φτάσει κανείς εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ειδικά όταν πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος, την κοιλιά και η επίτευξη του στόχου τις περισσότερες φορές ξεκινά από … την κουζίνα σου!

 


1. Οι υδατάνθρακες δεν είναι ο εχθρός

Η καθαρή σε πρωτεΐνη δίαιτα με αποκλεισμό κάθε είδους υδατάνθρακα μπορεί να έχει αποτέλεσμα, αλλά όχι τα ίδια όπως εάν την συνδυάσεις σωστά με τους καλούς υδατάνθρακες (βρώμη, μπανάνα, καστανό ρύζι, ψωμί ολικής αλέσεως, κινόα) στο πρωινό και στο μεσημεριανό σου, αφήνοντας έτσι το βραδινό σου γεύμα να περιέχει καθαρή πρωτεΐνη και λαχανικά. Γιατί; Αφαιρώντας πλήρως τους υδατάνθρακες από την διατροφή σου, χάνεις κυρίως υγρά και όχι λίπος από το σώμα σου. Οι καλοί υδατάνθρακες εξάλλου, αποτελούν μια πρώτης τάξεως πηγή ενέργειας για μία καλή και αποτελεσματική προπόνηση.


2. Οι σωστές πρωτεΐνες 

Θα πρέπει να είσαι επιλεκτικός ακόμα και στις πρωτεΐνες που καταναλώνεις στα γεύματά σου, φροντίζοντας αυτές να είναι καθαρές από λίπος. Συνήθως οι βασικότερες επιλογές καθαρών πρωτεϊνών είναι: τα ασπράδια αυγών, το κοτόπουλο, το ψάρι και το κρέας της γαλοπούλας. Απέφυγε τις μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος και του μπέικον που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

 


3. Οργάνωσε τα γεύματά σου

Φτιάξε ένα πλάνο με τα γεύματα της εβδομάδας, αφήνοντας ανάμεσα στα κύρια γεύματα της ημέρας κενά για να συμπληρώσεις με επιλογές υγιεινών σνακ της αρεσκείας σου. Βάλε το πρόγραμμα αυτό στην πόρτα του ψυγείου σου για να το βλέπεις καθημερινά. Αυτό θα σε βοηθήσει να μην παραλείπεις γεύματα και να μην χρειάζεται κάθε φορά να σκέφτεσαι τι θα μαγειρέψεις. Θα είσαι προετοιμασμένος για το τι θα πρέπει να κάνεις μέσα στην ημέρα και θα νιώσεις ικανοποιημένος, αφού έχεις καταφέρει να πετύχεις τους στόχους κάθε ημέρας.

 

4. Περισσότερα λαχανικά 

Το βασικότερο στην διατροφή σου είναι να μην πεινάς, να νιώθεις πλήρης καθ όλη τη διάρκεια  της ημέρας και προκειμένου να μην πέφτεις στην παγίδα του τσιμπολογήματος, θα πρέπει να φροντίζεις να “γεμίζεις” το στομάχι σου, καταναλώνοντας περισσότερα λαχανικά και λιγότερο κρέας ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να περιλαμβάνει το γεύμα σου. Η κατανάλωση λαχανικών, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να πάρεις όλες τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου προκειμένου να παραμείνεις δυνατός και υγιής, δίνοντας στον μεταβολισμό σου το ιδανικό boost.

 


5. Περισσότερη γεύση από φυσικές πηγές 

Είναι πολύ σημαντικό να είσαι πάντα εξοπλισμένοι με προϊόντα που προσφέρουν γεύση στο φαγητό σου, χωρίς να είναι επεξεργασμένα και τα χρησιμοποιούμε έτσι όπως έρχονται από την φύση. Η γεύση είναι απαραίτητη για να νιώσουμε χορτάτοι και ευχαριστημένοι. Αυτά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα φαγητά σας είναι : chilli πιπεριές, σκόρδο, κρεμμύδι, ginger ρίζα, κόλλιανδρο, φύλλα μέντας, ξύλα καννέλας, limes και λεμόνια, soy sauce, ξύδι.

 

6. Εκπαίδευσε το μυαλό σου

Πολλές φορές η πείνα που νιώθεις είναι επειδή έχεις συνηθίσει σε άλλα ωράρια και τρόπο διατροφής και ο οργανισμός σου χρειάζεται τον απαραίτητο χρόνο προσαρμογής. Γι’αυτό εάν έχεις ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και παρόλα αυτά νιώσεις αυτό το γνώριμο αίσθημα λιγούρας,  τότε μάλλον θα πρέπει να μάθεις να το αγνοείς ή να ασχοληθείς με κάτι που αγαπάς για να ξεχαστείς, μέχρι να προσαρμοστείς πλήρως στις νέες σου διατροφικές συνήθειες.

 

7. Η σωστή επιλογή σνακ

Τα σνακ όχι μόνο επιτρέπονται αλλά είναι και απαραίτητα για την διατροφή σου, έτσι ώστε να κρατάς τον μεταβολισμό σου σε εγρήγορση και να μην νιώθεις πεινασμένοι ποτέ. Όμως πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα από τις πιο υγιεινές προτάσεις, όπως καρύδια, αμύγδαλα, cottage cheese, κάποιο φρούτο, μπάρες δημητριακών ή μπισκότα βρώμης.

 

 

8. Το νερό είναι σύμμαχός σου

Το νερό είναι απαραίτητο για να μην αφυδατώνεται το σώμα μας και να ισορροπεί την αίσθηση πείνας που πολλές φορές μπερδεύουμε με την δίψα. Η επιλογή νερού αναμεμειγμένου με βότανα βοηθούν παραπάνω  τον οργανισμό έτσι ώστε να προσθέσεις λίγη γεύση χωρίς περιττές θερμίδες, ένα tip που μπορεί να ξεγελάσει την πείνα.

9. Βάζε στόχους που σε εμπνέουν

Αρχικά σκέψου για ποιο λόγο το ξεκίνησες όλο αυτό, έπειτα γράψ’ το σε ένα χαρτί και κόλλησε το κάπου ή κάν’το home screen στο κινητό σου. Υπενθύμιζε στον εαυτό σου καθημερινά τον σκοπό σου, γιατί είναι πολύ εύκολο να τον ξεχάσεις και να χάσεις το κίνητρο σου με αποτέλεσμα να γυρίσεις πίσω στον παλιό τρόπο ζωής…

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close