Το fitness έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και παρόλο που υπάρχει πλέον πληθώρα γυμναστηρίων σε κάθε περιοχή, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να πηγαίνουν σε κάποιο από αυτά. Είτε για λόγους οικονομικούς, είτε λόγω έλλειψης χρόνου(φόρτου εργασίας, οικογένεια κλπ)υπάρχουν άνθρωποι που αν και θέλουν να γυμναστούν, δεν μπορούν να εγγραφούν σε ένα γυμναστήριο. Εάν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία ατόμων, τότε το άρθρο αυτό γράφτηκε για σένα!!

Τι γίνεται λοιπόν σε αυτή την περίπτωση; Είναι το γυμναστήριο απαραίτητο για να γυμναστεί κανείς; Η απάντηση είναι όχι απαραίτητα! Ο καθένας μπορεί να γυμναστεί εξίσου σωστά είτε στο ύπαιθρο, είτε στο σπίτι, είτε ακόμα και στον εργασιακό χώρο εφόσον βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες. Αυτό το άρθρο , λοιπόν, θα δώσει μερικές ιδέες σε όλους εσάς που ενδιαφέρεστε να κάνετε την προπόνηση σας σε χώρους όπως αυτοί που μόλις προανέφερα. Τι θα χρειαστούμε; Αν υπήρχε ένα ζευγάρι αλτήρες ή ίσως ένα λάστιχο εκγύμνασης θα ήταν το ιδανικό ωστόσο αξίζει να δούμε πως και μόνο το σωματικό μας βάρος, είναι υπεραρκετό για την εκγύμναση μας!

Ας ξεκινήσουμε το πρόγραμμά μας. Ακολουθούν μερικές βασικές ασκήσεις για όλο το σώμα με έμφαση τις μεγάλες μυικές ομάδες. Μπορείτε να εκτελέσετε το πρόγραμμα είτε ως κυκλική προπόνηση, κάνοντας μία άσκηση για κάθε μυϊκή ομάδα, τη μία μετά την άλλη χωρίς διάλειμμα, ολοκληρώνοντας έτσι 3-4 κύκλους, είτε να εκτελέσετε τα σετ της κάθε κάθε άσκησης ξεχωριστά με 30-45’’ ξεκούραση ανάμεσα τους. Οι επαναλήψεις σε κάθε άσκηση κυμαίνονται από 8 έως 12 ενώ για τη σανίδα τουλάχιστον 30’’. Για να δώσετε περαιτέρω δυσκολία στις ασκήσεις σας μπορείτε να βάλετε στην πλάτη σας μία βαριά τσάντα.

 

 ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (SQUATS)

ΣΑΝΙΔΑ (PLANK)

 ΚΑΜΨΕΙΣ (PUSH UPS) ME ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΡΜΟΥ

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΞ ( LUNGES )

ΒΥΘΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟ Ή ΚΑΡΕΚΛΑ( DIPS)

ΠΛΑΓΙΑ ΣΑΝΙΔΑ (SIDE PLANK)

ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΑ ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ(OBLIQUES)

ΡΑΧΙΑΙΟΙ SUPERMAN

 

Εκτελώντας το πρόγραμμα αυτό, σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση (κατά προτίμηση διαλειμματικού τύπου) σε εξωτερικό χώρο και σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη και πλήρη διατροφή θα έχετε ένα καλογυμνασμένο σώμα μα πάνω από όλα άπειρα οφέλη για την υγεία σας.

 

Αχιλλέας Ηλιάδης

Διαιτολόγος-διατροφολόγος & Personal Trainer

Τηλ. 6977960407

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close