Η σουηδική εταιρεία ενδυμάτων H&M ζήτησε δημόσια συγγνώμη για μια διαφήμισή της, στην οποία εμφανιζόταν ένα μικρό μαύρο αγόρι να φορά μια μπλούζα που έγραφε «Η πιο cool μαϊμού στη ζούγκλα» (Coolest Monkey In The Jungle) και ανακοίνωσε ότι αποσύρει το εν λόγω ρούχο από τα καταστήματά της.

«Όχι μόνο αποσύραμε τη διαφήμιση αλλά και το ρούχο», ανέφερε η H&M στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. Ωστόσο, η διαφήμιση είχε ήδη προκαλέσει επικρίσεις από πολλούς σταρ, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι είναι ρατσιστική.

Ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας ΛεΜπρόν Τζέιμς ανάρτησε στον λογαριασμό του στο Instagram ένα φωτομοντάζ, που έδειχνε το αγόρι της διαφήμισης να φορά μια κορώνα.

«Ως Αφροαμερικανοί πρέπει πάντα να σπάμε τα στερεότυπα, να αποδεικνύουμε ότι οι άνθρωποι κάνουν λάθος και να εργαζόμαστε ακόμη πιο σκληρά για να αποδεικνύουμε ότι είμαστε μέλη της κοινωνίας, αλλά αυτό μας αρέσει γιατί τα οφέλη τελικά είναι τόσο ωραία!», πρόσθεσε ο σταρ του NBA.

Ο Καναδός τραγουδιστής της ποπ The Weeknd, που το 2017 συνεργάστηκε σε δύο κολεξιόν με H&Μ, δήλωσε ότι δεν πρόκειται να το επαναλάβει.

«Ξύπνησα σήμερα το πρωί σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από αυτή τη φωτογραφία. Είμαι βαθιά προσβεβλημένος και δεν θα πρόκειται να ξανασυνεργαστώ με την @hm», τόνισε. Η σουηδική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι κατανοεί πλήρως και συμφωνεί με την αντίδραση του The Weeknd.

«Λυπούμαστε βαθιά που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία και επίσης μετανιώνουμε για το σλόγκαν», ενώ πρόσθεσε ότι θα φροντίσει να μην επαναληφθεί κάτι ανάλογο στο μέλλον.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close