Έχεις ακούσει άπειρες φορές το πόσο σημαντικό είναι να κάνεις συχνά γεύματα μέσα στη μέρα και πόσο καταλυτικό ρόλο παίζουν τα ενδιάμεσα γεύματα στην διατήρηση της ενέργειάς σου καθ’όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και τη ρύθμιση των επιπέδων πείνας μέχρι το επόμενο γεύμα. Ωραία όλα αυτά, αλλά πραγματικά ποιος έχει χρόνο να ετοιμάζει κάθε λίγο και λιγάκι γεύματα, ακόμη και να τα καταναλώνει; Γι΄αυτό είμαι εγώ εδώ αγαπημένε, πολυάσχολε αναγνώστη μου, να σου προσφέρω γρήγορες, πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις που θα χωρέσουν στο πολυάσχολο πρόγραμμά σου…

 

Μπάρες δημητριακών

Αποτελούν μια πολύ καλή λύση για εσένα που είσαι στους δρόμους όλη μέρα, απλά ρίξε μερικές στην τσάντα σου το πρωί πριν φύγεις από το σπίτι και έτσι ποτέ δεν θα χάσεις ενδιάμεσο γεύμα ξανά. Η ποικιλία τους είναι μεγάλη, οπότε μπορείς να διαλέξεις και να βρεις αυτό που θα ικανοποιεί τον ουρανίσκο σου. Πρόσεξε μόνο την ποσότητα ζάχαρης που θα έχουν. Για έξτρα πόντους μπορείς να κάνεις τις δικές σου σπιτικές μπάρες δημητριακών.

Παστέλι

Ακόμα μια πρακτική επιλογή. Το παστέλι είναι ένα σνακ που μπορείς να έχεις πάντα και παντού μαζί σου, ή ακόμη και να το βρεις στο πλησιέστερο φούρνο ή σουπερμάρκετ. Διάλεξε ανάμεσα στο κλασικό παστέλι με σουσάμι, ή αυτά με τους ξηρούς καρπούς ή ακόμη και με αποξηραμένα φρούτα. Πρόσεξε μόνο την ποσότητα καθώς μπορεί σε υπερβολική ποσότητα να αποδώσει πολλές θερμίδες.

Ξηροί Καρποί

Αποτελεί πολύ καλή επιλογή καθώς οι ξηροί καρποί δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συνθήκες συντήρησης, οπότε είναι κάτι που μπορείς να έχεις μόνιμα στο γραφείο σου. Επίλεξε ανάλατους ξηρούς καρπούς και περιορίσου σε μια μικρή χούφτα.

Φρούτα

Ερχόμαστε στα classics τώρα. Τα φρούτα αποτελούν αγαπημένη επιλογή για εμάς τους διαιτολόγους, ιδίως ως ενδιάμεσα γεύματα, πολλές φορές όμως δεχόμαστε τον αντίλογο του ότι δεν είναι πρακτικά (πες την αλήθεια, δεν σου αρέσουν!). Άκου λοιπόν την πρόταση μου, επίλεξε φρούτα που καθαρίζονται εύκολα και δεν αλλοιώνεται το σχήμα τους κατά τη μεταφορά (π.χ. μπανάνα). Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις αποξηραμένα φρούτα χωρίς την επιπλέον προσθήκη ζάχαρης, τσιπς φρούτων, ή ακόμη και ένα φυσικό χυμό όταν τα παραπάνω δεν είναι διαθέσιμα.

Ρυζογκοφρέτες/ Γκοφρέτες Καλαμποκιού

Και πριν πεις ότι είναι άνοστες και δε σου αρέσουν, σε προκαλώ να δοκιμάσεις αυτές με την επικάλυψη σοκολάτας ή με γεύση μήλο-κανέλα. Είναι ακόμη μια επιλογή που μπορείς να έχεις στο γραφείο σου για να προσθέσει ποικιλία στα ενδιάμεσα γεύματα σου.

Μπουκίτσες δημητριακών και σπόρων

Σε πολλούς φούρνους πλέον θα τις βρεις, αλλά μπορείς να τις φτιάξεις πολύ εύκολα, οικονομικά και γρήγορα μόνος σου. Μια χουφτίτσα από αυτές θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις την μέρα σου.

 

By  Άννα Η. Ματσαγγούρα

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Ελ. Βενιζέλου 168, Καλλιθέα
Τηλ: 213 000 1544

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close