Behind the leather – Καρδιοχτυπια μεσα σε δερματινες τσαντες…

Η αγορά και η απόκτηση αυθεντικών δερμάτινων ειδών, αποτελεί για πολλούς μια φυσική έκφανση του fashion shopping, ως μια έκφραση πολυτέλειας στις στιλιστικές τους επιλογές. Μήπως όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για μια αποτρόπαια πράξη, τα αποτελέσματα της οποίας επιλέγουμε να μην αντιμετωπίζουμε κατάματα;

Στην προσπάθεια της να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές, η PETA, μια ασιατική παγκόσμια μη κερδοσκοπική οργάνωση, η οποία δραστηριοποιείται γύρω από την ηθική μεταχείριση των ζώων, συνεργαζόμενη αυτή τη φορά με τη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy & Mather, προχώρησε στη δημιουργία μιας σοκαριστικής διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία έχει στόχο να αποκαλύψει σε όλους τη βάρβαρη πτυχή της δημιουργίας δερμάτινων προϊόντων.

Ένα ψεύτικο pop up store σε ένα από τα πιο μοντέρνα εμπορικά κέντρα της Μπανγκόκ, μερικοί ανυποψίαστοι πελάτες  και αρκετά φαινομενικά συνηθισμένα πολυτελή δερμάτινα είδη όπως τσάντες, πορτοφόλια και γάντια στο εσωτερικό του καταστήματος, ήταν αρκετά για τη δημιουργία του παρακάτω απολύτως ρεαλιστικού διαφημιστικού.

Κάθε χρόνο, χιλιάδες ζώα σκοτώνονται με βάναυσο τρόπο ή γδέρνονται ζωντανά, προκειμένου το δέρμα τους να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία πολυτελών παπουτσιών και άλλων αξεσουάρ. Το τρομακτικό pop up store της PETA, επιχειρεί να υπενθυμίσει στους καταναλωτές, πως ο μόνος τρόπος για να κρατήσουν το αίμα των ζώων μακριά από την γκαρνταρόμπα τους, είναι να απορρίψουν την αγορά δερμάτινων ειδών.

Παρακολουθήστε στο παρακάτω video τις αντιδράσεις των ανυποψίαστων καταναλωτών, στη θέα των αιματηρών αξεσουάρ…

" Pinelopi Bost : @PinelopiBost ."

This website uses cookies.