Η G-Star RAW παρουσιαζει την capsule συλλογη RAW Research του Aitor Throup

Στις 22 Ιουνίου, η G-Star RAW παρουσίασε για πρώτη φορά στη διάρκεια της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι την πιο πρόσφατη capsule συλλογή, G-Star RAW Research από τον Aitor Throup.

Η συλλογή RAW Research δημιουργήθηκε στο καινοτόμο εργαστήριο της G-Star, υπό την καθοδήγηση του καλλιτεχνικού συμβούλου Aitor Throup, στις κεντρικές εγκαταστάσεις του brand στο Άμστερνταμ.

Εστιάζοντας σε πειραματισμούς σχετικά με το σχεδιασμό του προϊόντος μέσω της συνύπαρξης της παράδοσης και της καινοτομίας, το εργαστήριο συμβολίζει την προσπάθεια εύρεσης νέων τρόπων κατασκευής του denim μέσα από διαδικασίες εξερεύνησης και πειραματισμού.

Η πρώτη συλλογή RAW Research, διερευνά τις δύο αντίθετες πλευρές ενός denim ρούχου, χρησιμοποιώντας το ίδιο ιταλικό ύφασμα denim σε κάθε κομμάτι. Από τη μία πλευρά: άκαμπτο, ακατέργαστο denim, και από την άλλη: αποχρωματισμένο λευκό τζιν, με μόνο μια ιδέα μπλε χρώματος.

Για τη συλλογή RAW Research ο Throup κατεύθυνε τη σχεδιαστική ομάδα μέσω μιας διαδικασίας που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στον πειραματισμό και την εξερεύνηση. Ο Throup έχει συνεργαστεί με τη G-Star σε μια σειρά από projects και συλλογές από το 2014, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης του concept σχετικά με το flagship store της Oxford Street του Λονδίνου, της καλλιτεχνικής επιμέλειας σε μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες και του σχεδιασμού του πιο πρόσφατου μοντέλου 3D denim του brand, το Staq.

“Ξεκίνησα να συνεργάζομαι με τη G-Star γιατί αναγνώρισα ότι ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας της ήταν αποτέλεσμα ανάληψης ρίσκων και προκλήσεων ενάντια στα συμβατικά denim. Μετά από συνεργασία δύο ετών, πήραμε από κοινού την απόφαση να δημιουργήσουμε ένα εργαστήριο έρευνας και καινοτομίας εντός της εταιρείας, με τη δική του αφοσιωμένη ομάδα ειδικών που θα είναι επικεντρωμένη στην έρευνα για την ανάπτυξη του denim και των σχετικών προϊόντων του. Ονομάσαμε αυτό το εργαστήριο G-Star RAW Research”, δηλώνει ο Throup σχετικά με τη συνεργασία.

Η πρώτη capsule συλλογή RAW Research θα διατεθεί σε επιλεγμένα concept stores ανά τον κόσμο από τα μέσα Νοεμβρίου 2016.

" FaShionFReaks : @fashion_freaks ."

This website uses cookies.