Προσθέτοντας στο ήδη εντυπωσιακό βιογραφικό της, η H&M θα παρουσιάσει το 2017, ένα νέο label το οποίο ανατρέπει την μέχρι τώρα πορεία της!

Μιλώντας στο Bloomberg, ο Διευθύνων Σύμβουλος της H&M Karl-Johan Persson, δήλωσε ότι το brand “θα είναι εντελώς διαφορετικό από την H&M” και δεν θα μοιάζει με κανένα άλλο. 

Μέχρι σήμερα, η H&M διαθέτει όμοιες της εταιρίες όπως το μινιμαλιστικό brand COS“, την εταιρία προϊόντων ομορφιάς και αξεσουάρ “& Other Stories“, την πιο εκλεκτική “Monki“, το Scandinavian-influenced “Weekday” και το denim-centric “Cheap Monday“. Σχεδιάζοντας να τα επεκτείνει φέτος, η H&M θα παραμείνει για να δει τι κρύβει στο “μανίκι” του αυτό το “εκκολαπτόμενο” label.

 

 

hm-will-launch-completely-novel-brand-in-2017-1

ff