Το διάσημο ιταλικό fashion brand Diesel και ο πολυαγαπημένος fashion photographer David LaChapelle, συναντιούνται ξανά προκειμένου να διαδώσουν το πιο ιδιαίτερο μήνυμα αγάπης και ενότητας.

Έτσι, η Diesel μας παρουσιάζει την νέα της #MakeLoveNotWalls εκστρατεία, μια διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή S/S 2017, η οποία επικεντρώνεται στο σπάσιμο των φραγμών που μας χωρίζουν, δίνοντας το πιο δυνατό μήνυμα, σε μια εποχή όπου το μίσος, ο φόβος και τα τείχη κυριολεκτικά και μεταφορικά- κυριαρχούν, κάνοντας όλους μας να σκεφτούμε την σημασία της αγάπης του ενός προς τον άλλο, έχοντας κύριο και βασικό στόχο την κατάρριψη του μίσους και των διακρίσεων.

Φυσικά η Diesel, διαθέτει ιστορικό στην παραγωγή επιτακτικών και ιδιαίτερων διαφημίσεων, που τείνουν να αποτελούν ένα σχόλιο για την εποχή μας. Από την καμπάνια του David LaChapelle το 1995, με τους δυο απεικονιζόμενους ναύτες που φιλιούνται, το αγαπημένο brand φαίνεται να αντιστέκεται σθεναρά απέναντι σε οποιαδήποτε σύνορα και τείχη.

Ο creative director, της Diesel Nicola Formichetti υποστηρίζει πως “Στην Diesel, όλοι έχουμε μια ισχυρή στάση έναντι του μίσους και αυτή τη στιγμή θέλουμε να το γνωρίζει ο κόσμος περισσότερο από ποτέ”, συμπληρώνοντας ωστόσο: “Η αγάπη και η συντροφικότητα είναι ζωτικής σημασίας, για την δημιουργία και ανάπτυξη μιας κοινωνίας που όλοι θέλουμε να ζούμε, καθώς επίσης και για το μέλλον που όλοι αξίζουμε”.

Το χρωματιστό φουσκωτό tank που κάνει την εμφάνιση του στην διαφήμιση, έκανε ένα πέρασμα από το Λονδίνο, ενώ αναμένεται ακόμα να περάσει από Μιλάνο, Σαγκάη, Νέα Υόρκη και Τόκιο, με την ελπίδα να μεταφέρει και να διαδώσει το δυνατό αυτό μήνυμα αγάπης, σε ολόκληρο τον κόσμο.

So… #MakeLoveNotWalls

by Neni K.

ff

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close