Η νέα καμπάνια του Gucci για την συλλογή Pre Fall 2019 αποτελεί συνέχεια του διαλόγου του διευθυντή δημιουργικού του ιταλικού οίκου, με τον αρχαίο κόσμο.

Η φωτογράφηση έγινε στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα, στη Σικελία με τον φωτογράφο Γκλεν Λούντφορντ να αποτίει φόρο τιμής στην αρχαιοελληνική παράδοση της συγκέντρωσης με σκοπό την απόλαυση ενός συμποσίου με μουσική, χορό, συζητήσεις και διασκέδαση με φίλους.

Ωστόσο τα μοντέλα της διαφημιστικής καμπάνιας δεν φορούν αρχαιοελληνικές ενδυμασίες, αλλά κοστούμια με φωτεινά μοτίβα, καφτάνια και τουνίκ της εκλεκτικής αισθητικής του Alessandro Michele,.

Ο οίκος Gucci δημοσίευσε ανάρτηση για την καμπάνια στο Instagram, στην οποία σημειώνεται: «Στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα πΧ, παρουσιάζεται η σύγχρονη ματιά του Μικέλε για το κλασσικό συμπόσιο – μια μετά συμποσίου συγκέντρωση με μουσική και χορό, ρεσιτάλ ποίησης και μακρές συζητήσεις».

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci σχεδιάστηκε για να οδηγήσει το όραμα του Μικέλε για «πολιτισμική παράθεση», όπου ομάδες από διαφορετικές κουλτούρες που γενικά απαντώνται στην παραλία Βένις (Βενετίας) στην Καλιφόρνια punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers – μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά με τους χαρακτήρες παλιάς εποχής και τον περιβάλλοντα χώρο.

Μεταξύ των πρωταγωνιστών της καμπάνιας είναι το πανκ συγκρότημα Surfbort από τη Νέα Υόρκη και το πανκ συγκρότημα από την Αυστραλία Amyl and the Sniffers.

«Η αρχαιότητα συναντά την αναρχία» αναφέρεται σε δημοσίευμα του wonderland magazine. Ο Alessandro Michele, δημιούργησε ένα σουρεαλιστικό και σύγχρονο ζωηρόχρωμο πίνακα που προσφέρει μια νέα ματιά στα afterparty της αρχαιότητας.

Δείτε παρακάτω τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

For the #GucciPreFall19 campaign, @alessandro_michele imagines a mythical place suspended in time, where diversities coexist harmoniously. Discover more through link in bio. #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

In Selinunte—an ancient Greek city founded on the south-western coast of Sicily—@caltexcowgirll and @illegiblebachelor from @amylandthesniffers appear in the #GucciPreFall19 campaign. Discover more through link in bio. @alessandro_michele #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

For the #GucciPreFall19 campaign, @alessandro_michele imagines a mythical place suspended in time, where contemporary youth cults gather among the ruins of a classical civilisation. Discover more through link in bio. #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Presenting #GucciPreFall19’s modern-day version of a symposium by @alessandro_michele. In this historic Ancient Greek site in Sicily, friends and lovers meet to discuss philosophical and political issues, read poems, play music and sport, and dance together.  The characters are drawn from the counter-cultural groups typically seen on Venice Beach in California—hardcore punks, rollerbladers, bodybuilders and surfers. Discover more through link in bio. #AlessandroMichele ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Music: “White rabbit” Jefferson Airplane Author: Grace Wing Slick (P) 1966 Sony Music Entertainment © Copperpenny Music / Irving Music, Inc Italian Editor: Universal Music Italia Srl

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Dani Miller @alienzarereal from @therealsurfbort and Amy Taylor @caltexcowgirll from @amylandthesniffers appear in the #GucciPreFall19 campaign wearing the latest collection designed by @alessandro_michele. Discover more through link in bio. #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

ff

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close